Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2023/28 sayılı Genelgesi doğrultusunda ve Yüz Yüze 100 Çocuk Oyunu Projesi kapsamında okul bahçemize oyun alanları çizdik. Emeği geçen öğretmenlerimizin ellerine sağlık. Bu süreçte bize destek olan hayırseverimize ve okul çalışanlarımıza teşekkür ederiz.
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin açılışının 104. yıl dönümünü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı okulumuzda düzenlenen programda büyük bir sevinç ve coşkuyla kutlandı. Programda şiirler okundu, her yöreden gösteriler yapıldı, yarışmalar düzenlendi. Emeği geçen öğrencilerimize ve öğretmenlerimize çok teşekkür ederiz. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.
Okulumuzda 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü etkinlikleri yapıldı.
Milli Eğitim Bakanlığı ve İHH arasındaki protokol gereği oluşturulan İyilikte Yarışan Sınıflar Projesi kapsamında okulumuz 1 yetim çocuk sahiplenmiştir. Çocuğumuz için okulumuzda kermes düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenlerimize, projeyi sahiplenen velilerimize ve kermesimizde bizleri yalnız bırakmayan kardeş okullarımıza teşekkür ederiz.
Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2023/28 sayılı Genelgesi ve Bizim Okulumuz Projesi kapsamında okul bahçemize oyun alanları çizdik. Emeği geçen öğretmenlerimizin ellerine sağlık. Bu süreçte bize destek olan hayırseverimize ve okul çalışanlarımıza teşekkür ederiz.
Cumhuriyetimizin 100.yılı kapsamında okulumuzda etkinlikler düzenlendi. 100.yılımız okulumuzda coşku ile kutlandı. Bu kapsamda vatan için canını feda eden şehitlerimizi ve Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü saygı ve minnetle anıyoruz.
Haz
May
Kütüphanemiz renklendirildi. Duvar boyasında emeği geçen öğretmenimiz Mustafa UZUNCA'ya teşekkür ederiz.
''Matematiğin hiçbir dalı yoktur ki ne kadar soyut olursa olsun, bir gün gerçek dünyada uygulama alanı bulmasın!"
21. yüzyılın ilk çeyreğinde bireylere kazandırılması beklenen beceriler (problem çözme, eleştirel düşünme, iş birliği, iletişim, teknoloji ve bilgi okuryazarlığı, esneklik, olay ve durumlara uyum sağlayabilme vb.) eğitim alanında da yeniliğe gidilmesi ihtiyacını ortaya çıkardı. Böylelikle yenilikçi eğitim, yöntem ve uygulama arayış süreci başladı. Bu süreç, bireylerin eğitim ihtiyaçları doğrultusunda Millî Eğitim Bakanlığını eğitimde öğrenme öğretme teori ve yaklaşımları açısından yeni arayışlara sevk etti.
Millî Eğitim Bakanlığının Matematik Seferberliği (2022) amacı; öğrencilerin matematiği severek öğrenmelerini sağlamak ve öğrencileri 21. yüzyıl beceri ve yetkinlikleri ile donatarak geleceğe hazırlamaktır. Önceliğimiz Matematik Projesi ile Bakanlığımızın Matematik Seferberliği amaçları doğrultusunda okulların koridor, sınıf, duvar, bahçe, kütüphane, laboratuvar ve atölye alanlarını dönüştürmek; dönüştürülen alanlarda matematik dersinin öğrenimini günlük yaşam becerilerine uyarlayarak kolaylaştırmak ve öğrenme etkinlikleriyle bütünleştirmek; öğrencilerin matematiği günlük yaşamlarında etkili bir şekilde kullanabilmeleri ve matematiğin farklı disiplinlerle ilişkisini kavrayabilmelerini sağlamak amaçlanmıştır.
Özgürlük, bağımsızlık ve milli mücadelenin en önemli imgelerinden birisi olan İstiklal Marşı'mız kabulünün 102. yıl dönümünde de unutulmadı. Milli şarimiz Mehmet Akif ERSOY tarafından yazılan ve TBMM'de kabul edilen İstiklal Marşı her yıl kabul edilişinin yıl dönümünde olduğu gibi bu sene de tören ve etkinliklerle okulumuzda kutlandı.
Özgürlük, bağımsızlık ve milli mücadelenin en önemli imgelerinden birisi olan İstiklal Marşı'mız kabulünün 99. yıl dönümünde de unutulmadı. Milli şarimiz Mehmet Akif ERSOY tarafından yazılan ve TBMM'de kabul edilen İstiklal Marşı her yıl kabul edilişinin yıl dönümünde olduğu gibi bu sene de tören ve etkinliklerle okulumuzda kutlandı